ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIRE
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


SPONSORZY
ASSECO
PGNiG
ENEA

Polska Spółka Gazownictwa
CMS

PGE
CEZ Polska
ENERGA





Dyspozycja Mocy, zarządzanie zgłoszeniami o awariach oraz Hubgrade w Veoli Energia Warszawa
13.12.2019r. 11:55

Veolia Energia Warszawa eksploatuje największą w UE i czwartą co wielkości na świecie sieć ciepłowniczą. W ciągu 3 lat stołeczna siec ciepłownicza została opomiarowana i zdygitalizowana. Spółka dysponuje nowoczesną Dyspozycją mocy, Hubgrade'm umożliwiającym świadczenie jednej ze swoich usług - BES (Bulding Energy Services), czyli zarządzanie zużyciem ciepła w budynkach mieszkalnych oraz systemem zarządzania zgłoszeniami o awariach. Tak nowoczesne centra zarządzania siecią ciepłowniczą w Polsce znajdują się tylko w Warszawie i Poznaniu.
Dyspozycja Mocy, zarządzanie zgłoszeniami o awariach oraz Hubgrade w Veoli Energia Warszawa  - (1200x900)

Po otrzymaniu zgłoszenia, a przed wysłaniem ekipy koordynator podejmuje próbę zdalnego usunięcia awarii poprzez zasterowanie węzłem (wyłączenie i włączenie pompy, zmiana temperatury zasilania). W przypadku braku możliwości zdalnego usunięcia awarii, za pomocą aplikacji mobilnej koordynator wysyła ekipę serwisową. Koordynator interwencji widzi również ekipy w terenie znajdujące się najbliżej miejsca awarii. Ponieważ wykorzystuje on mapę google, może korzystać z widoku satelitarnego i street view. Powala to koordynatorowi pomóc ekipie w dotarciu na miejsce awarii, uzielając bardziej szczegółowych informacji np. o tym jak wygląda budynek. Informacje otrzymane za pośrednictwem aplikacji od montera przekazywane są do dyspozycji mocy i Biura Obsługi Klienta. Informacja o skończonych pracach w budynku zostaje również przekazana Klientowi.

Zarządzanie zgłoszeniami o awariach obejmuje również rejestrację wszystkich prac, jakie były wykonywane na węzłach. Po zakończeniu interwencji monter może przesłać zdjęcia oraz głosowo swój komentarz, który w systemie zamieniany jest na tekst. Taki zapis pomaga kolejnym brygadom śledzić wcześniejsze prace prowadzone w danym miejscu.

W procesie zarządzania warszawską siecią ciepłowniczą w ciągu trzech lat wykreowano nowe zawody: analityk węzła ciepłowniczego, analityk sieci oraz koordynator zarządzania awariami.
Powiadom znajomego Dodaj nowy Komentarze ( 0 )

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2020
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE